donderdag 8 oktober 2015

Schuifdeur hout maken

Daarom besloot ik de deur zelf from scratch te maken. Ik vond het hout al erg mooi en ik heb lang getwijfeld of ik het niet zo wilde houden. Een schuifdeur maken , doe je zelf, en is vooral praktisch in kleine ruimtes. Gebruik mooi doorleefd hout om de deur een extra stoere uitstraling . Wil je graag een schuifdeur maken ? Maar twijfel je nog over welke houtsoort? Of wellicht wil je zelfs liever een stalen schuifdeur ? Bekijk ons assortiment Schuifdeuren in onze Onlineshop.


Wij gebruiken cookies om het winkelen bij HORNBACH gemakkelijker te maken. Beginpagina Assortiment Bouwstoffen, hout , ramen deuren Binnendeuren, kozijnen toebehoren. INTERSTEEL Schuifdeurbeslag basis voor Barndoor zwart m. Deur van steigerhouten planken.


Hiervoor heb je de volgende planken nodig: 5x plank 16×2cm . Met ons schuifdeursysteem maakt u zelf een oerdegelijke schuifdeur. Ook zelf een industriële schuifdeur maken ? Ik laat jullie via een makkelijk stappenplan zien hoe je deze houten loftdeur met railsysteem zelf .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts